יום שלישי, 9 ביוני 2009

סוגי תקשורת דיגיטלית

תקשורת מעבר לגבולות של זמן ומקום... אנשים יכולים לתקשר עם אנשים אחרים מכל העולם, זה עוזר להם לבחון את המידע מנקודות מבט שונות של חוקרים ומסמכים.

טכנולוגיות נפוצות:

* דואר אלקטרוני : מאפשר תקשורת של יחיד עם יחיד או רבים ללא תלות במקום ובזמן.

השימוש בדואר אלקטרוני הפך לכלי מאוד חיוני בעיני כמעט רק אחרי שהתחלתי ללמוד לתואר שני, עכשיו אני משתמשת בו הרבה, יש לי תחושה שהוא הכלי הכי קל לתקשר עם אחרים דווקה בעניין הלימודים, שכן המשתתפים יכולים להעביר מידע וקבצים ביניהם מצד אחד וגם להגיב למיילים בזמן הנוח בשבילינו...מצאתי גם שזו דרך יעילה לשמור קבצים שאני יכולה לפתוח אותם כמעט מכל מקום עם אינטרנט.....



* קבוצות דיון: תקשורת בין רבים ללא תלות לא במקום ולא בזמן

השתמשתי בקבוצת דיון בקורס הראשון שלי באונברסיטה הפתוחה, דווקה בזמן ההתכוננות למבחן היה מאוד יעיל, נוח ותורם ללמידה....היה טוב להשתתף בדיונים לתרום ולהיתרם!



* סביבת שיח: שיח כתוב בין יחידים או רבים ללא תלות במקום אבל הזמן מוגדר.



ועידת חוזי, המאפשרת העברה דוכיוונית של וידיו וקול בזמן אמת ללא תלות במקום אך באותו זמן

השתמשתי בה דרך "סקייב" לפני כשנה כשנסע אח שלי ללמוד באיטליה לשלושה חודשים...אז היה צורך לראות אותו ולדבר אתו בזמן אמת, זה חסך בין היתר גם כן כסף, הרבה כסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה